../yourdoorpartner.nl

Vragen en contact

Vragen? Stel ze via de live chat of check de veelgestelde vragen

Wij houden van eenvoudige taal. Is er toch iets niet duidelijk? Dan horen we het graag. Je kunt ons tijdens werkdagen via de live chat bereiken tussen 8.00u en 17.00u. Je ontvangt binnen 30 minuten antwoord.

Veelgestelde vragen

Service

Welke monteur kan ik verwachten?

Onze monteurs werken in hun eigen regio, afhankelijk van jouw locatie kun je een vaste monteur verwachten. Deze monteur kent jouw deuren en de buurt!

Kan ik direct met een monteur bellen of mailen?

Al onze monteurs zijn aangesloten op ons chatkanaal. Je hebt dus 9 van de 10 keer contact met één van onze goed opgeleide en vakkundige monteurs. Wist je dat Your Door Partner onder ASSA ABLOY Entrance Systems valt? Je kunt er dus op vertrouwen dat alle monteurs de kwaliteit leveren, die je ook van de grotere organisaties mag verwachten.

Help, ik heb een storing! Hoe snel kunnen jullie er zijn?

Als je wil staan we binnen een dag bij jou voor de deur, of zeg maar beter, in de deurpost. In onze planningstool kun je precies zien wanneer we ruimte hebben. Mochten anderen je voor zijn? Dan kun je altijd met ons chatten en kijken we of we je ertussendoor kunnen plannen. Wat wij gaan voor die 100% ontzorging. Klik hier om een afspraak te plannen. 

Hoe lang duurt het voor mijn deur weer werkt bij een storing?

Meestal is een deur binnen een uur weer klaar voor gebruik. Sommige reparaties of moderniseringen kunnen langer duren. Dit communiceren wij uiteraard vooraf zodat je er rekening mee kunt houden.

Hoe weet ik zeker dat de deur in één keer gemaakt is?

Onze monteurs zijn allemaal goed opgeleid om te werken met elk merk automatische deur. Ze gaan pas weg als de deur weer volledig werkt.

Hoe weet ik waneer de monteur komt?

Je ontvangt een sms op het moment dat onze monteur naar jou toekomt. Dit is gemiddeld binnen 30 minuten.

Kosten en afhandeling

Moet ik vooraf betalen?

Nee. Je betaalt na het afronden van de werkzaamheden. Je krijgt van ons een digitale factuur.

Werken jullie echt zonder contract?

Jazeker! Wij werken altijd zonder contract. Tijdens het plannen van een afspraak zie je gelijk wat de kosten zijn. Tijdens de afspraak wordt gekeken of er nog materialen versleten zijn en dus vervangen moeten worden. Onze monteur zal dan ter plekke een indicatie van de kosten maken en dit ter goedkeuring bij je melden. Zo ben je altijd vooraf op de hoogte van de kosten. Geen verrassingen.

Krijg ik een werkbon na afloop?

Ja, je krijgt een digitale werkbon na het afronden van de werkzaamheden. Je kunt de bon downloaden uit je eigen klantportaal.

Wanneer krijg ik de factuur?

Zodra de werkzaamheden zijn afgerond, ontvang je de factuur.

Wat kost een gemiddelde onderhoudsbeurt?

De prijs van een onderhoudsbeurt hangt af van het type deur en het moment waarop je een afspraak plant. Je kunt rekening houden met een bedrag tussen de €95,- en €135,-.

Moet ik voorrijkosten betalen?

Ja, deze kosten zijn verwerkt in de prijs die je ziet tijdens het boeken. Omdat wij met vaste monteurs in de regio werken, kunnen we deze kosten laag houden.

Kan ik in termijnen betalen?

Nee het is op dit moment niet mogelijk om in termijnen te betalen. 

Doen jullie ook aan abonnementen?

Nee. Bij ons sluit je nooit een contract of abonnement af. Wij regstreren jouw deuren vrijblijvend. Je bepaalt zelf van welke diensten je gebruik maakt en weet precies wat je hiervoor betaalt.

Wat zijn de kosten van materialen?

De kosten hangen af van de materialen die nodig zijn. Als we materialen gebruiken, worden de kosten altijd vooraf besproken. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.

Over Your Door Partner

Wie zijn de mensen achter YDP?

Goede vraag. We zijn een aantal jaren geleden gestart als idee van één van de servicedirecteuren van ASSA ABLOY Entrance Systems. We draaiden altijd een beetje mee, maar gingen niet voor het echie. Onlangs heeft ASSA ABLOY ons, Your Door Partner, de kans gegeven om in Nederland onze belofte te gaan waarmaken. Die kans grepen een aantal mensen bij ASSA ABLOY met twee handen aan. We hebben nu een klein team, met vooral goed opgeleide monteurs, waarmee we ons dag in dag uit inzetten voor Your Door Partner. En daar zijn we nu al trots op. Wij zouden het super vinden als jij ook onderdeel uit komt maken van onze deurenwereld.

Waarom kan ik niet met jullie bellen?

Wij werken volledig digitaal. Je kunt tijdens kantoortijden eenvoudig met ons chatten. We beantwoorden de chat binnen 30 minuten. En is het toch handiger om te bellen? Dan nemen wij contact met je op via het door jou opgegeven nummer.

Waar kan ik terecht met feedback of een klacht?

Met feedback of een klacht kun je natuurlijk direct terecht bij de monteur. Liever digitaal? Stuur ons dan een chatbericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw feedback of klacht te bespreken.

Waarom zou ik voor Your Door Partner kiezen?

Ben je het zat om vast te zitten aan langlopende contracten en ondoorzichtige tarieven? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij werken altijd zonder contract. Kosten zijn vooraf helder en jij bepaalt wanneer we komen. Al onze monteurs zijn goed opgeleid en kunnen werken met ieder merk draai- of schuifdeur voor personen. 

Waren jullie eerst niet Door Service Direct?

Dat klopt! Door Service Direct is begonnen als proefballonnetje binnen ASSA ABLOY. Toen ons initiatief steeds succesvoller werd, kregen we de vrijheid om op eigen benen te gaan staan. Dat betekent ook dat we ons helemaal hebben losgemaakt van de naam en vormgeving van ASSA ABLOY om ons eigen merk op te bouwen.

Beschikbaarheid

Werken jullie al landelijk?

Op dit moment werken we alleen in west Nederland. En dit is misschien lastig zelf in te schatten. Dus wil je weten of we al in jouw regio opereren? Ga dan naar de plantool en vul je postcode in. Je krijgt direct te zien of je binnen onze actieve regio’s valt. Wil je dat we snel uitbreiden naar jouw regio? Laat dan hier je postcode en e-mail achter.

Ik heb een tourniquetdeur, kunnen jullie die ook servicen?

Nee. Op dit moment werken onze monteurs alleen met automatische draai- en schuifdeuren voor personen.

Ik heb een laad/losdeur of een rolluik, doen jullie die ook?

Nee, wij richten ons op het onderhoud van automatische schuif- en draaideuren voor personen.

Ik heb meer dan 20 automatische deuren voor personen, kan ik bij jullie terecht?

We helpen iedereen. Maar wij werken, ook als je veel deuren hebt, altijd zonder contract. 

Beheer

Kan ik mijn automatische deuren zelf registreren?

Als onze monteur al een keer langs is geweest, kun je jouw andere automatische deuren zelf toevoegen in jouw online omgeving. Nog nooit met ons gewerkt? Maak dan een afspraak met onze monteur voor een eerste registratie.

Kan ik een contract afsluiten voor periodiek onderhoud?

Nee wij werken altijd zonder contract. We vinden het belangrijk dat je je altijd vrij voelt om zelf te bepalen wanneer en door wie je werkzaamheden laat uitvoeren. Je kunt je automatische deuren wel bij ons laten registreren. Dan sturen wij een reminder om het moment dat het weer tijd is voor onderhoud. Je plant dan eenvoudig zelf een afspraak op het moment dat het jou uitkomt.

Kan ik zelf een account aanmaken?
Het is niet mogelijk om zelf een account aan te maken. Bij het eerste bezoek van onze monteur maakt hij een account voor je aan, zodat we zeker weten dat de registratie goed verloopt. Daarna kun je natuurlijk wel zelf in je account deuren toevoegen of bijvoorbeeld een afspraak maken.

Blijf op de hoogte

Op dit moment werken onze monteurs in West Nederland. Grofweg: links van Utrecht en boven Den Haag (alle postcodes t/m 4999). Binnen deze regio plan je eenvoudig, online een afspraak.

Ben jij in een andere regio gevestigd en wil je toch snel geholpen worden? Laat jouw contactgegevens achter. Dan nemen we binnen 30 minuten contact met je op om te bespreken hoe we je toch kunnen helpen.

Vragen? Stel ze via de chat

Onze monteurs denken graag met je mee. Stuur jouw vraag in de chat, dan neemt een van onze experts binnen 10 minuten contact met je op. Stuur je een bericht buiten werktijd? Dan ontvang je de volgende werkdag voor 9.00u antwoord.